Co to jest?

Facebook to ponad 10,8 mln Polaków, ponad 1 mld internautów na świecie oraz wiele różnych form reklamowania się.

Zasięg Facebooka ciągle rośnie – na urządzeniach mobilnych jest to już ponad 5,7 mln aktywnych użytkowników w Polsce! Ponad 3 mln z nich loguje się na FB codziennie.

Kiedy warto wybrać tę formę reklamy?

Formatów reklamowych na FB jest wiele. Znamy je wszystkie oraz rekomendujemy przy poszczególnych kampaniach. Dobieramy odpowiednie formy reklamowe aby osiągnąć zamierzone cele kampanii, z których można wymienić trzy główne:

  • pozyskanie w określonym budżecie jak największej ilości aktywnych i zaangażowanych fanów, wykorzystując kierowanie na odpowiednie kategorie zainteresowań

  • promowanie wpisów na Fanpage’u jako łatwy sposób na dotarcie do większej liczby osób za pomocą postów w aktualnościach. Promowanie postu zwiększa prawdopodobieństwo, że inne osoby zobaczą Twoją wiadomość w swoich aktualnościach, dowiedzą się o Twojej firmie, czy skorzystają ze zniżek lub wezmą udział w promocji.

  • promowanie treści poza Facebookiem, takich jak witryny i sklepy internetowe,

Gdzie będzie wyświetlana reklama?

Reklamy na Facebooku mogą pojawiać się w aktualnościach, w prawej kolumnie dowolnej strony serwisu i w wynikach wyszukiwania. Twoje reklamy i zdarzenia sponsorowane mogą również pojawiać się w aktualnościach w wersji dla komputerów i telefonów komórkowych.
[sc:kontakt]