Czym są linki sponsorowane AdWords?

Linki sponsorowane AdWords to tekstowe reklamy Twojej firmy, które wyświetlają się zależnie od jakości reklamy, nad lub pod, naturalnymi (organicznymi) wynikami wyszukiwania.

Jak działa AdWords?

Jeśli ktoś wpisuje w wyszukiwarce słowa związane z Twoją branżą, firmą, oferowanymi usługami lub produktami (tzw. słowa kluczowe dla Twojej działalności biznesowej lub prowadzonych działań, które wcześniej wspólnie ustalamy), to link do Twojej strony WWW pokazuje się nad, pod, lub po prawej stronie wyników wyszukiwania.

Kiedy warto skorzystać z tej formy reklamy?

  • chcesz się szybko znaleźć na pierwszej stronie wyszukiwania Google, a nie masz jeszcze lub nie planujesz działań pozycjonujących twoją stronę w wyszukiwarkach,
  • zależy Ci na szybkiej i skutecznej promocji swojej strony WWW,
  • chcesz zwiększyć możliwości dotarcia do Internautów, którzy mogą być odbiorcami Twoich usług / produktów,
  • prowadzisz aktualnie jakąś promocję, konkurs, akcję sezonową, o których chcesz, żeby dowiedziały się odpowiednie osoby,
  • (retargeting – nowość w ofercie Google AdWords!) chcesz dotrzeć z reklamą do użytkowników którzy już byli na Twojej stronie – np. przeglądali produkty w Twoim sklepie internetowym, lecz nie dokonali zakupu.

Dlaczego warto skorzystać z takiej formy reklamy?

Szybko, prosto, tanio
Kampanie linków sponsorowanych są doskonałym rozwiązaniem, aby dotrzeć z ofertą do konkretnej grupy docelowej szybko, prosto i nienachalnie. Są najtańszą i najskuteczniejszą formą reklamy w internecie. A w zależności od doboru słów kluczowych oraz treści linku i strony, na którą Internauta jest przekierowywany – dają możliwość realizacji wielu celów (sprzedażowych, wizerunkowych, konwersji).

Natychmiastowy efekt
Kampanię możemy zaplanować i wdrożyć praktycznie z dnia na dzień. Od razu po uruchomieniu kampanii reklamy zaczynają się wyświetlać i kierują na Twoją stronę www odpowiednio dobranych internautów – takich, którzy są zainteresowani Twoimi produktami, usługami, działalnością.

Pełna mierzalność i kontrola nad budżetem
Linki sponsorowane pozwalają na stałą kontrolę nad budżetem – to Ty decydujesz, ile wydajesz na kampanię i jaki ma być tego efekt. W kampaniach tego typu płacisz wyłącznie za kliknięcie w reklamę (link sponsorowany), a nie za ilość wyświetleń (to tzw. model Pay Per Click (PPC) – płatność obejmuje wyłącznie realne wizyty na stronie docelowej). Czy będą to dobrze wydane pieniądze zależy od kosztu kliknięcia oraz przeciętnego zysku z tego, że ktoś zajrzy na Twoją stronę www. Podczas prowadzenia kampanii koncentrujemy się na ciągłym udoskonalaniu słów kluczowych i treści reklamy tak, by cena była jak najniższa, a efekty dla Ciebie jak najlepsze. Koszt jednego kliknięcia może wynieść nawet jedynie kilkanaście groszy.

Skuteczność – duży zasięg i docieranie do właściwych osób
Kampanie Google AdWords:

  • wykorzystują wyszukiwarkę, z której korzysta prawie 14 mln Polaków,
  • pozwalają na geotargetowanie, czyli ustawienia kampanii na konkretne regiony Polski,
  • opierają się na dowolnych słowach kluczowych, na które chcesz, aby Twoja reklama się wyświetlała,
  • umożliwiają wyświetlanie reklam także na urządzeniach mobilnych,

Dzięki powyższym działaniom omawiane kampanie pozwalają na dotarcie jedynie do osób realnie zainteresowanych ofertą firmy.

Jeśli jesteś zainteresowany tą formą reklamy – prosimy o kontakt.

SYNERGIA SEO i PPC

Jeśli chcesz się pozycjonować, jednak potrzebujesz efektu natychmiast, doskonałym uzupełnieniem są działania w postaci kampanii linków sponsorowanych AdWords. Zaletą takiego rozwiązania jest nie tylko samo pojawienie się wysoko w wynikach wyszukiwania, ale również możliwość weryfikacji wybranych fraz i późniejsze szczególne uwzględnienie ich w pozycjonowaniu strony.
Co otrzymujesz w usłudze:

  • Uruchamiamy na Twojej witrynie rozbudowane statystyki Google Analytics, pozwalające analizować skuteczność reklam i obserwować wzrost liczby odwiedzin.
  • Proponujemy optymalne wyszukiwane frazy oraz teksty reklamowe i monitorujemy ich skuteczność. Na bieżąco wprowadzamy modyfikacje, aby zmaksymalizować efekty.
  • Przygotowujemy zrozumiałe i przejrzyste raporty, umożliwiające kontrolę naszych działań i podejmowanie decyzji dotyczących kampanii reklamowych.
  • Dbamy o to, aby Twoja reklama internetowa była precyzyjnie ukierunkowana i docierała tylko do zainteresowanej grupy odbiorców – potencjalnych klientów.

 

Oprócz Google Adwords obsługujemy kampanie w systemach: Facebook Ads, BusinessClick, SmartContext, AdKontekst, LinkedIn, i innych.
[sc:kontakt]