Outsourcing kampanii SEM i SEO to optymalne rozwiązanie dla agencji reklamowych oraz firm, które nie posiadają własnych działów SEM/SEO, a chcą oferować swoim klientom pełen zakres usług związanych z marketingiem internetowym.
360 LAB, działając jako zewnętrzny dział search marketingu, zapewnia w pełni profesjonalną obsługę powierzonych kampanii i pełną współpracę ze zlecającą agencją.
W skład współpracy outsourcingowej wchodzą następujące elementy:
- Przygotowywanie odpowiedzi na brief
- Przygotowanie szablonów umów
- Udostępnienie panelu monitorującego wyniki SEO
- Comiesięczne raportowanie wyników + raportowanie na życzenie
- Przeprowadzenie audytów SEO, przygotowanie wytycznych,
- Optymalizacja kampanii Google Ads
- Wsparcie merytoryczne w komunikacji z klientami, w tym udział naszych specjalistów w spotkaniach.
Dzięki współpracy z 360 LAB możesz łatwo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, rozszerzyć wachlarz usług oferowanych Twoim klientom.
Skontaktuj się z nami aby ustalić szczegóły współpracy: KONTAKT.