Outsourcing kampanii SEM i SEO to optymalne rozwiązanie dla agencji reklamowych oraz firm, które nie posiadają własnych działów SEM/SEO, a chcą oferować swoim klientom pełen zakres usług związanych z marketingiem internetowym.

360 LAB, działając jako zewnętrzny dział search marketingu, zapewnia w pełni profesjonalną obsługę powierzonych kampanii i pełną współpracę ze zlecającą agencją.

W skład współpracy outsourcingowej wchodzą następujące elementy:

  • Przygotowywanie odpowiedzi na brief
  • Przygotowanie szablonów umów
  • Udostępnienie panelu monitorującego wyniki SEO
  • Comiesięczne raportowanie wyników + raportowanie na życzenie
  • Przeprowadzenie audytów SEO, przygotowanie wytycznych,
  • Optymalizacja kampanii Google Ads
  • Wsparcie merytoryczne w komunikacji z klientami, w tym udział naszych specjalistów w spotkaniach.

Dzięki współpracy z 360 LAB możesz łatwo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, rozszerzyć wachlarz usług oferowanych Twoim klientom.

Skontaktuj się z nami aby ustalić szczegóły współpracy: KONTAKT.