Reklama na YouTube

Skutecznie promuj i buduj świadomość Twojej marki

Bezpłatna wycena

Dziękujemy!

Formularz został wysłany poprawnie.

Niebawem się do Ciebie odezwiemy.
Zespół 360 LAB

reklama na youtube 360 lab

Reklama YouTube — pokaż swój produkt światu

Reklamy na YouTube oferują ogromne możliwości dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, a jednocześnie dają kontrolę nad kosztami. To skuteczny sposób promocji i budowania świadomości marki.

W 360 LAB mamy ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze kampanii reklamowych na YouTube. Zapytaj nas, jak ją widzimy w Twoim biznesie?

Dlaczego warto korzystać z reklam w serwisie YouTube?

Duży zasięg

YouTube to najpopularniejsza platforma wideo w naszym kraju. Tylko w listopadzie 2023 w Polsce serwis odwiedziło 20 mln użytkowników.

Niskie koszty

Reklama na YouTube kosztuje grosze. Za jedno pełne obejrzenie zapłacisz tylko kilka lub kilkanaście groszy.

Możliwość wyłączenia reklamy po 5 sekundach

Reklamę można pominąć po 5 sekundach. Jeśli to nastąpi, reklama nie generuje kosztów. Jeśli ktoś ogląda do końca, znaczy, że jest zainteresowany tym, co oferujesz.

Płatność za pełne obejrzenia

Jeśli użytkownik pomija Twoją reklamę, nie ponosisz za to kosztów. Płacisz tylko za pełne obejrzenia. W przypadku dłuższego filmu koszty ponosisz wtedy, gdy użytkownik obejrzy go co najmniej 30 sekund reklamy.

Elastyczność kierowania

Istnieje możliwość kierowania reklam z uwzględnieniem min. słów kluczowych, zainteresowań, demografii, lokalizacji, list remarketingowych, itp.

Precyzyjne dotarcie

Kierowanie reklam na podstawie słów kluczowych, zainteresowań czy demografii umożliwia precyzyjne dotarcie do grupy odbiorców faktycznie zainteresowanych danym produktem lub usługą.

Ograniczenia wyświetleń w czasie

Używanie cappingu, czyli ograniczenie wyświetleń jednej osobie w określonym czasie, pomaga uniknąć nadmiernego bombardowania użytkownika reklamami i tworzy bardziej pozytywne doświadczenie reklamowe.

Dostęp do narzędzi analitycznych

Google Ads dla reklam na YouTube udostępnia narzędzia analityczne, które pozwalają na monitorowanie skuteczności kampanii, analizę zachowań użytkowników oraz dostosowywanie strategii reklamowej w czasie rzeczywistym.

Umów się z nami na bezpłatną wycenę.
Porozmawiamy o przygotowaniu ciekawej kampanii na YouTube dla Twojej marki.

Skąd pewność, że Twoi klienci korzystają z YouTube?

Dane za listopad 2023 roku pokazują, że 17,5 mln użytkowników spędziło w aplikacji YouTube aż 16,5 godz. w skali miesiąca. Natomiast ze strony internetowej youtube.com skorzystało ponad 19,5 mln użytkowników. Każdy z nich spędził tam ponad 5,5 godz.

Z badań wiemy, że aż 66% użytkowników internetu w Polsce korzysta z serwisu YouTube. Czy wśród nich jest Twoja grupa docelowa? Zdecydowanie tak.

Pokaż im Twoją markę i daj się zapamiętać!

reklama youtube - użytkownicy youtube

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2023 (źródło: gemius.pl)

Jakie są formaty reklam na YouTube?

Zobacz, z jakich formatów obecnie korzystamy. Wszystkie wyświetlają się na platformach takich jak komputery, urządzenia mobilne, telewizory i konsole do gier. Przed ustawieniem reklama, każdy film musi być dodany na kanale YouTube
(informacje i grafiki źródło support.google.com).

Reklama Youtube możliwa do pominięcia

Reklamy wideo możliwe do pominięcia

Reklamy tego typu można pominąć po 5 sekundach i wtedy nie generują kosztów. Pełne obejrzenie (lub pierwszych 30 sek. dla reklam dłuższych) takiej reklamy zwiększa liczbę wyświetleń filmu w YouTube.

kampanie YouTube

Reklamy wideo niemożliwe do pominięcia

Reklamy tego typu muszą być wyświetlone w całości, zanim rozpocznie się odtwarzanie filmu. Wyświetlane są w odtwarzaczu. Z reguły trwają 15 lub 20 sekund (tylko na telewizorach mogą trwać 30 sekund).

reklama youtube bumpery

Bumpery reklamowe

To reklamy wideo niemożliwe do pominięcia i muszą być wyświetlone, zanim rozpocznie się odtwarzanie filmu. Bumpery reklamowe są włączone wtedy, gdy włączone są reklamy możliwe lub niemożliwe do pominięcia. Wyświetlają się w odtwarzaczu i trwają do 6 sekund.

Reklama youtube In-Fed

Reklamy wideo In-Feed

Reklamy te wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w YouTube, na karcie „Warte obejrzenia” i na stronie głównej aplikacji YouTube. Składają się z miniatury obrazu, nagłówka i maksymalnie 2 wierszy tekstu.

Umów się na bezpłatną wycenę i porozmawiajmy o tym, które formaty będą odpowiednie dla Ciebie.

Dlaczego reklama na YouTube z 360 LAB?

Nasza agencja, specjalizująca się w reklamach na YouTube, zdobyła niezbędne doświadczenie i zaufanie klientów przez ostatnie 10 lat. Jako oficjalny certyfikowany Partner Google, posiadamy zaawansowane umiejętności w obszarze kampanii Google Ads, co świadczy o naszym profesjonalizmie.

Promując Twój produkt lub usługę za pomocą reklam na YouTube, jesteśmy w stanie generować znaczne zasięgi. Naszym kluczowym celem jest podnoszenie świadomości marki i zwiększenie jej rozpoznawalności.

Co wyróżnia naszą ofertę?
doświadczenia
0 lat
zrealizowanych kampanii na YouTube
0
obejrzeń filmów w serwisie YouTube
0 mln

Co mówią nasze wyniki?

Przykład realizacji kampanii promującej produkt dla branży rolniczej:

wykres Google Ads

Spot reklamowy w serwisie YouTube uzyskał prawie 30 tys. obejrzeń. W czasie miesięcznej kampanii ponad 68% oglądających zobaczyło spot w całości. To bardzo dobry wynik i znaczące działanie budujące rozpoznawalność tego produktu.

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

1.

Wypełnisz brief lub umówimy się na konsultację

2.

Przeanalizujemy Twój biznes oraz Twoją konkurencję

3.

Dobierzemy odpowiednią strategię i budżet

4.

Spiszemy podsumowanie oferty i warunki współpracy

5.

Opracujemy strukturę kampanii, opcjonalnie również teksty i grafiki

6.

Skonfigurujemy kampanię

7.

Będziemy ją codziennie monitorować i optymalizować

8.

Regularnie będziemy analizować dane i je Tobie raportować

9.

Będziemy wskazywać drogi rozwoju kampanii poprzez skalowanie i inne możliwości

1.

Wypełnisz brief lub umówimy się na konsultację

2.

Przeanalizujemy Twój biznes oraz Twoją konkurencję

3.

Dobierzemy odpowiednią strategię i budżet

4.

Spiszemy podsumowanie oferty i warunki współpracy

5.

Opracujemy strukturę kampanii, opcjonalnie również teksty i grafiki

6.

Skonfigurujemy kampanię

7.

Będziemy ją codziennie monitorować i optymalizować

8.

Regularnie będziemy analizować dane i je Tobie raportować

9.

Będziemy wskazywać drogi rozwoju kampanii poprzez skalowanie i inne możliwości

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Koszty reklamy na YouTube zależą od kilku czynników (format reklamy wideo, strategia ustalania stawek, konkurencja, itp.). Nie ma tu ustalonego cennika, ponieważ każda reklama, grupa docelowa i warunki startu są inne. Dysponujemy jednak narzędziami, które potrafią szacować i przewidywać odpowiednie koszty. Dlatego zapraszamy Cię na konsultacje z bezpłatną wyceną. Realnie poznasz możliwości kampanii w budżecie, jaki jesteś w stanie przeznaczyć na Twój cel.

Nie musisz dysponować profesjonalną kamerą, aby przygotować wideo na reklamę. Wystarczy pomysł, dobry telefon i podstawowa umiejętność montażu. Jeśli jednak nie czujesz się na siłach, możesz zlecić to zadanie profesjonalistom. W Polsce jest wiele agencji, które się tym zajmują i wiedzą, jak przygotować wideo idealne do reklamy na YouTube.

Techniczną specyfikację znajdziesz pod linkiem Specyfikacja reklam wideo.

Skutecznie promuj i buduj świadomość Twojej marki

YouTube otwiera przed Tobą możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. W 360 LAB oferujemy Ci skuteczne strategie reklamowe na YouTube, umożliwiając efektywną promocję i budowanie świadomości marki.

Z ponad 10-letnim doświadczeniem chcemy zapewnić Ci maksymalne korzyści z reklam na tej dynamicznej platformie.