SEO PR
Budowanie pozytywnego wizerunku w wynikach wyszukiwania
Bezpłatna wycena
Dziękujemy!
Formularz został wysłany poprawnie.
Niebawem się do Ciebie odezwiemy.
Zespół 360 LAB
Widoczność i wiarygodność - zadbaj o wizerunek w sieci
SEO PR to pozycjonowanie treści już istniejących oraz tworzenie i dystrybucja nowych materiałów. Dotyczy wszystkich działań, które są związane z kreowaniem wizerunku Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google.
Dzięki SEO PR zyskujesz nie tylko lepszą widoczność, ale także budujesz pozytywny wizerunek i zaufanie wśród Twoich klientów. Zyskaj wpływ na to, co zobaczą użytkownicy po wpisaniu w Google Twojej nazwy lub produktów.
SEO PR to inwestycja w przyszłość Twojego biznesu online. My wiemy, jak ją skutecznie poprowadzić.
Dlaczego warto inwestować w SEO PR?
Większa widoczność
Wiarygodność
Długotrwałe efekty
Konkurencyjność
Budowanie autorytetu i zaufania
Minimalizacja negatywnych informacji
Promowanie wartości i misji
Kształtowanie narracji
Umów się z nami na spotkanie.
Porozmawiamy o tym, jakie efekty dla Ciebie wygenerujemy poprzez pozycjonowanie marki.
Jakie są rodzaje SEO PR?
SEO PR Wizerunkowy
Celem SEO wizerunkowego jest skierowanie użytkowników do wyników w Google zawierających pozytywne informacje o Twojej firmie. Dzięki SEO wizerunkowemu możemy wzmocnić obecność informacji o zaangażowaniu firmy w działania charytatywne, sponsoring, czy szczególne osiągnięcia.
SEO PR Kryzysowy
Celem SEO PR kryzysowego jest zminimalizowanie negatywnych wypowiedzi dotyczących Twojej marki, firmy lub nazwiska w wynikach wyszukiwania Google. To jest szczególnie przydatne do ukrywania niechcianych komentarzy czy krzywdzących artykułów na różnych platformach internetowych.
Na czym polegają działania SEO PR?
W dzisiejszym świecie wartość wizerunku firmy jest nieoceniona. Wszelkie podejmowane działania muszą być nie tylko odpowiednie dla grupy docelowej, ale także bezbłędne. Dlatego dokładamy starań, aby podjęte działania były odpowiednie i skuteczne dla sytuacji, w jakiej znajduje się Twoja marka. Poznaj działania, które wchodzą w SEO PR!
Strategia wizerunkowa
Opracowanie spójnej strategii to dobry start dla działań SEO PR.
Analiza widoczności
Analizując widoczność Twojej firmy, wiemy, co w sieci piszą i na czym powinniśmy się skupić, budując wizerunek Twojej marki.
Tworzenie wartościowego contentu
Tworzymy i publikujemy w odpowiednich miejscach treści mówiące o zaletach Twojej firmy i jej pozytywnych działaniach, osiągnięciach.
Link building
Linkami zewnętrznymi wzmacniamy treści, które chcemy, aby były widoczne w Google.
Zoptymalizowanie tytułów
Meta description pełnią wiele ważnych funkcji dla naszej strony, m.in. informacyjno-lokalizacyjną.
Monitoring podjętych działań
Regularny monitoring to klucz do efektywnych działań w ramach SEO PR i SERM (zarządzanie reputacją w wyszukiwarce).
Dlaczego SEO PR z 360 LAB?
Nasz dział SEO specjalizuje się w precyzyjnym zarządzaniu reputacją online. Mamy doświadczenie w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy w wynikach wyszukiwania Google.
Dzięki zastosowaniu zaawansowanych strategii SEO PR, skupiamy się na eliminowaniu negatywnych treści i zastępowaniu ich informacjami pozytywnymi lub neutralnymi na temat Twojej firmy. Nasz zespół będzie regularnie monitorował wyniki, dostosowując strategie w czasie rzeczywistym, aby utrzymać pozytywny obraz Twojej marki.
Zlecając nam działania SEO PR, inwestujesz w długoterminową widoczność, budując solidną reputację online, która przyciąga zaufanie klientów i przeważa nad konkurencją.
Przykłady sytuacji, w których możemy Ci pomóc:
- Spośród setek klientów trafił się jeden bardzo niezadowolony i wylewający swoje żale szeroko w internecie? Pomożemy zadbać o reputację Twojej marki.
- Twojej firmie przydarzyła się krótka, ale uciążliwa dla klientów awaria — z pomocą 360 LAB nie pozwól, by trwale zaważyło to na wizerunku firmy
- Haker Jonny Walker przejął kontrolę nad kontami social media prezesa? W 360 LAB wiemy, jak to posprzątać.
Jak będzie wyglądała nasza współpraca w SEO PR?
Odbędziemy rozmowę o Twojej firmie i celach
Przeanalizujemy Twój wizerunek w Google
Zaproponujemy odpowiednią strategię i budżet
Spiszemy podsumowanie oferty i warunki współpracy
Rozpoczniemy działania SEO PR z ustaloną strategią
Regularnie będziemy monitorować postępy i je Tobie raportować
Będziemy aktualizować strategię, gdy pojawią się na to wskazania
Odbędziemy rozmowę o Twojej firmie i celach
Przeanalizujemy Twój wizerunek w Google
Zaproponujemy odpowiednią strategię i budżet
Spiszemy podsumowanie oferty i warunki współpracy
Rozpoczniemy działania SEO PR z ustaloną strategią
Regularnie będziemy monitorować postępy i je Tobie raportować
Będziemy aktualizować strategię, gdy pojawią się na to wskazania
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Kiedy zdecydować się na SEO PR?
Na SEO PR powinieneś postawić jeśli:
- Zależy Ci na świadomym budowaniu pozytywnego wizerunku w oczach swoich aktualnych i potencjalnych klientów oraz pracowników.
- Po wpisaniu nazwy Twojej firmy (lub Twojego nazwiska) na pierwszej stronie pojawiają się linki do niepochlebnych informacji o Twojej firmie.
- Twoja firma robi coś dobrego na rzecz innych. Warto o tym powiedzieć potencjalnym klientom i pracownikom.
- Twoja firma zdobyła prestiżowe nagrody, ma wybitne osiągnięcia czy wprowadziła na rynek innowacje w swojej dziedzinie.
- Cytują Cię lub wymieniają Twoją firmę w artykułach, programach telewizyjnych, do których linki są prestiżowe i warto, aby pojawiły się na pierwszej stronie.
- W internecie widnieją nieprzychylne artykuły i chcesz, aby spadły na dalsze strony w wyszukiwarce Google.
Co to jest SERM?
Search Engine Reputation Management oznacza zarządzanie reputacją w wyszukiwarce. To strategia i praktyki mające na celu kontrolowanie i kształtowanie wizerunku firmy, marki lub osoby w wynikach wyszukiwania na platformach internetowych, zwłaszcza w głównych wyszukiwarkach, takich jak Google. SERM skupia się na monitorowaniu treści online, zarządzaniu informacjami oraz reagowaniu na pojawiające się wyniki wyszukiwania, aby wpływać pozytywnie na postrzeganie w oczach użytkowników.
SERM jest często zamiennie stosowany z pojęciem SEO PR.
Czym jest wizerunek w sieci?
Wizerunek w sieci, zwany także reputacją online, odnosi się do ogólnego postrzegania firmy, marki, osoby lub produktu w środowisku internetowym. To, jak dana jednostka jest postrzegana online, kształtuje się poprzez treści dostępne w wynikach wyszukiwania Google, opinie w mediach społecznościowych, artykuły prasowe i inne materiały dostępne w Internecie.
Wizerunek w sieci jest istotny, ponieważ wpływa na decyzje użytkowników, potencjalnych klientów oraz może mieć wpływ na sukces lub niepowodzenie działalności online. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem w sieci, zwłaszcza poprzez działania SEO PR, pomaga kontrolować informacje i budować pozytywny obraz w oczach internautów.
Ile kosztuje pozycjonowanie wizerunkowe?
Koszty usług SEO PR różnią się w zależności od kilku czynników, takich jak zakres działań, stopień konkurencji w danej branży czy Twoje cele. Nie ma jednoznacznej ceny, ponieważ każde zlecenie jest unikalne.
Umów się na bezpłatną wycenę, a przedstawimy Ci koszty i działania konkretnie dla Twojej firmy i jej aktualnej sytuacji.
Wypozycjonuj pozytywne treści o firmie
Inwestowanie w SEO PR to strategiczny krok dla przyszłości Twojej firmy w świecie online, a nasza wiedza i umiejętności pozwalają skutecznie pokierować tą inwestycją. Wierzymy, że efektywne zarządzanie SEO PR to klucz do budowania dobrych relacji z klientami i osiągnięcia trwałych rezultatów w wyszukiwarce Google.