SEO

Wskocz na górę wyników wyszukiwania Google i utrzymaj tam swoją pozycję

Bezpłatna wycena

Dziękujemy!

Formularz został wysłany poprawnie.

Niebawem się do Ciebie odezwiemy.
Zespół 360 LAB

SEO 360lab agencja reklamowa

Wskocz na górę wyników wyszukiwania Google i utrzymaj tam swoją pozycję

Nasze strategie SEO zapewnią Ci długofalową poprawę wyników. Nie tylko dostaniesz się na szczyt wyszukiwarki Google, ale utrzymasz tam swoją pozycję, ciesząc się stałym wzrostem.

Dzięki naszym działaniom zobaczysz wzrost ruchu organicznego na Twojej stronie. Więcej odwiedzin to więcej potencjalnych klientów!

Działasz lokalnie, na określonym terenie? Zapewnimy Ci skuteczną optymalizację lokalną. Staniesz się liderem branży w wyszukiwarce dla Twojego regionu. Bądź pierwszy wśród lokalnych konkurentów.

Umów się na bezpłatną wycenę. Dzięki naszemu doświadczeniu Twoja oferta trafi do tysięcy osób, które codziennie poszukują informacji w Google.

Dotrzyj bezpośrednio do przyszłych klientów za pomocą 360 LAB

Efekty, jak przyniesie Ci pozycjonowanie strony w Google

Wzrost widoczności online

Zyskaj wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, co zwiększy widoczność Twojej strony wśród użytkowników.

Zwiększenie ruchu organicznego

Pozycjonowanie pomaga generować więcej ruchu z organicznych źródeł, co oznacza większą liczbę potencjalnych klientów odwiedzających Twoją stronę.

Poprawa konwersji

Optymalizacja treści i strony pod kątem SEO przyczyni się do poprawy wskaźników konwersji, przekształcając odwiedzających w klientów.

Lepsza pozycja lokalna

SEO pomoże w osiągnięciu lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego, co przyciągnie klientów z Twojej okolicy, jeśli działasz na określonym terenie stacjonarnie.

Zdobywanie nowych klientów

Poprzez osiągnięcie lepszej widoczności dotrzesz do nowych klientów, którzy aktywnie poszukują produktów lub usług związanych z Twoją branżą.

Optymalizacja pod słowa kluczowe

Działania SEO zoptymalizują Twoją stronę pod odpowiednie słowa kluczowe, co przyczyni się do kierowania na nią precyzyjnego ruchu.

Redukcja wydatków na reklamę płatną

Zwiększona widoczność organiczna może obniżyć potrzebę korzystania z reklam płatnych, co pozwoli zaoszczędzić na budżecie marketingowym.

Budowanie autorytetu i zaufania

Widoczność w Google buduje pozytywny wizerunek i autorytet w oczach użytkowników, zwiększając ich zaufanie do Twojej marki. Pamiętaj, że skuteczne pozycjonowanie to proces długofalowy, a rezultaty różnią się w zależności od branży, konkurencji i innych czynników.

Umów się z nami na bezpłatną wycenę. 
Porozmawiamy o tym, jakie efekty dla Ciebie wygenerujemy poprzez pozycjonowanie.

Dlaczego warto być widocznym w Google?

Google to, od wielu lat, dominująca wyszukiwarka wśród użytkowników polskiego internetu. Ponad 96% Polaków wykorzystuje ją jako główną platformę wyszukiwania. To oznacza, że Twoi potencjalni klienci aktywnie korzystają z tej wyszukiwarki, poszukując produktów, usług oraz porad, które oferujesz.

Bycie widocznym w Google to klucz dotarcia do znacznej liczby  użytkowników sieci. Dlatego warto wykorzystać potencjał tej potężnej wyszukiwarki i zapewnić swojej firmie widoczność wśród osób poszukujących dokładnie tych produktów i usług, które oferujesz. Czas dać im szansę znalezienia właśnie Ciebie!

udział wyszukiwarek w rynku polskim

Najpopularniejsze wyszukiwarki w Polsce październik 2023 (źródło: gs.statcounter.com)

Na czym polega pozycjonowanie strony

Musisz mieć świadomość, że pozycjonowanie stron w Google to skomplikowany i wieloetapowy proces. Rywalizacja w tej dziedzinie jest bardzo intensywna. Dlatego warto powierzyć tę odpowiedzialność doświadczonej agencji SEO. W 360 LAB pomożemy Ci osiągnąć zamierzone cele, pomimo sporej konkurencji w Twojej branży.

W lepszym zrozumieniu tego wieloetapowego procesu pomoże Ci poznanie jego najważniejszych etapów, którymi są:

Analiza Konkurencji

To proces badania działań Twojej konkurencji. Znajdziemy obszary do poprawy i możliwości wyprzedzenia jej w wynikach wyszukiwania.

Analiza Słów Kluczowych

To proces badania i identyfikowania fraz, terminów czy wyrażeń, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarce.

Audyt SEO

To analiza i ocena Twojej strony lub sklepu pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek. Celem audytu jest zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy, dla skutecznego pozycjonowania.

Optymalizacja Strony (On-Page SEO)

Koncentruje się na dostosowywaniu treści i elementów bezpośrednio związanych z daną stroną internetową. Optymalizacja on-page obejmuje zarówno działania techniczne, jak i pracę nad treściami. Skuteczna on-page SEO poprawi doświadczenie użytkownika oraz zwiększy widoczność strony.

Optymalizacja Treści

Ten proces ma na celu zwiększenie atrakcyjności strony dla algorytmów wyszukiwarek, co przełoży się na skuteczne efekty pozycjonowania.

Link Building

To strategia polegająca na zdobywaniu wysokiej jakości linków prowadzących do strony internetowej. Uzyskamy linki z wiarygodnych i związanych tematycznie stron, co zwiększy autorytet i wartość Twojej strony w oczach wyszukiwarek.

Optymalizacja dla Urządzeń Mobilnych

Dbamy o responsywność strony, aby zapewnić optymalne doświadczenie użytkownikom korzystającym z urządzeń mobilnych.

Monitorowanie Wyników

Regularne monitorowanie wyników i analiza danych ze specjalistycznych narzędzi pozwala na ocenę efektywności działań SEO oraz zmianę strategii w razie potrzeby.

Aktualizacje i Rozwój

Algorytmy wyszukiwarek zmieniają się, a trendy w branży ewoluują. W związku z tym nieustannie będziemy czuwać nad dostosowywaniem Twojej strategii do nowych wytycznych.

Proces pozycjonowania to rozbudowany proces, mających na celu poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Zleć go doświadczonemu zespołowi specjalistów z 360 LAB. Skocz na pierwszą stronę w Google i utrzymaj tam swoją pozycję. Zgłoś swoją stronę do bezpłatnej wyceny i porozmawiajmy o pozycjonowaniu dla Ciebie.

Dlaczego SEO z 360 LAB?

Wybierając nas do pozycjonowania strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google, zyskujesz pewność współpracy z doświadczonym zespołem, który stawia na jakościowe efekty pozycjonowania.

Przestrzegamy etycznych standardów i wytycznych wyszukiwarki Google, eliminując ryzyko utraty widoczności w wynikach wyszukiwania. Śledzimy działania konkurencji oraz bieżące trendy, co pozwala na skuteczniejsze dostosowanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych.

Opracujemy spersonalizowaną strategię do Twoich konkretnych celów i charakterystyki Twojej branży. Zapewnimy Ci elastyczność oraz regularne raportowanie postępów, które pozwolą na bieżące śledzenie skuteczności działań SEO.

Pozycjonowanie strony z nami to skuteczny sposób na osiągnięcie przez Twoją firmę wysokiej widoczności online i zwiększenie szans na sukces w konkurencyjnym środowisku internetowym.

+ 0 lat
doświadczenia
+ 0
przeprowadzonych projektów
+ 0
fraz monitorowanych każdego dnia

Efekty
naszych działań

Zobacz, co wypracowaliśmy dla naszych klientów

TOP 10 dla sieci hoteli

Wzrost ruchu dla sklepu o 403%

W 3 miesiące do TOP 10

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

1.

Odbędziemy rozmowę o Twojej branży i celach

2.

Przeanalizujemy Twoją stronę oraz konkurencję

3.

Zaproponujemy odpowiednią strategię i budżet

4.

Spiszemy podsumowanie oferty i warunki współpracy

5.

Wykonamy Audyt SEO

6.

Rozpoczniemy działania pozycjonujące zgodnie z ustaloną strategią

7.

Regularnie będziemy monitorować postępy i je Tobie raportować

8.

Będziemy aktualizować strategię, gdy pojawią się na to wskazania

1.

Odbędziemy rozmowę o Twojej branży i celach

2.

Przeanalizujemy Twoją stronę oraz konkurencję

3.

Zaproponujemy odpowiednią strategię i budżet

4.

Spiszemy podsumowanie oferty i warunki współpracy

5.

Wykonamy Audyt SEO

6.

Rozpoczniemy działania pozycjonujące zgodnie z ustaloną strategią

7.

Regularnie będziemy monitorować postępy i je Tobie raportować

8.

Będziemy aktualizować strategię, gdy pojawią się na to wskazania

FAQ - najczęściej zadawane pytania

SEO (Search Engine Optimization) to zbiór strategii, technik i działań mających na celu optymalizację witryny internetowej w taki sposób, aby była ona bardziej widoczna i atrakcyjna dla wyszukiwarek internetowych w organicznych, czyli bezpłatnych, wynikach wyszukiwania. Celem SEO jest poprawa pozycji danej strony dla konkretnych fraz kluczowych. To z kolei przyczynia się do zwiększenia ruchu organicznego i lepszej widoczności online. SEO obejmuje aspekty, takie jak optymalizacja treści, struktury strony, budowanie linków czy analiza słów kluczowych.

Pozycjonowanie stron internetowych jest skierowane do właścicieli witryn internetowych, firm, przedsiębiorstw oraz każdego, kto chce poprawić widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania.  Poprawa pozycji w wyszukiwarce zwiększa ruch organiczny i pozwala dotrzeć do docelowej grupy odbiorców online. Jeśli chcesz to osiągnąć, to ta oferta jest skierowana również do Ciebie!

Oto kilka popularnych typów stron, które często są poddawane optymalizacji dla wyszukiwarki Google:

  • strony firmowe, wizytówki, portfolio, Landing Page
  • strony sklepów internetowych (e-commerce) i stacjonarnych
  • portale informacyjne
  • serwisy aukcyjne, porównywarki cenowe
  • blogi, strony edukacyjne, portale tematyczne


Tak długo, jak strona dostępna jest publicznie w internecie, istnieje możliwość przeprowadzenia działań pozycjonowania w celu poprawy jej widoczności w wynikach wyszukiwania.

Przy wyborze firmy SEO warto skupić się na kilku kluczowych elementach. Po pierwsze, sprawdź referencje i opinie od poprzednich klientów, aby uzyskać lepszy obraz kompetencji firmy. Następnie, zbadaj doświadczenie, sprawdzając, jak długo firma istnieje na rynku. Sprawdź, czy agencja jest aktywna i prowadzi działalność na portalach społecznościowych. Zapytaj o strategię i zrozumienie procesu pracy, aby dopasować je do swoich celów biznesowych. Sprawdź dostępność narzędzi do pomiaru efektywności działań SEO.

Warto także upewnić się, że firma stosuje zasady etyczne, unikając praktyk niezgodnych z zasadami wyszukiwarki Google (Black Hat SEO). Porównaj oferty kilku firm pod kątem ceny, zakresu usług i referencji. Pamiętaj przy tym, że najtaniej nie znaczy najlepiej. Ostatecznie, rozmowa z przedstawicielem firmy może dostarczyć dodatkowych informacji dotyczących ich podejścia, komunikacji i elastyczności. Skup się na tych aspektach, a podejmiesz przemyślaną decyzję w zakresie wyboru firmy SEO.

Pozycja strony w wynikach wyszukiwania Google jest determinowana przez szereg czynników, z których najważniejsze to:

  1. Słowa kluczowe:
    – relevance (stopień dopasowania słów kluczowych na stronie do tego, co użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę);
    – quality (jakość używanych słów kluczowych i ich związek z tematyką strony).
  2. Optymalizacja On-Page:
    – struktura URL (jakość i zrozumiałość struktury adresów URL na stronie);
    – Meta Tagi (poprawnie zoptymalizowane meta tagi, takie jak meta tytuł i meta opis);
    – nagłówki (używanie odpowiednich nagłówków w treści strony).
  3. Linki:
    – linki zewnętrzne (ilość i jakość linków prowadzących do strony z innych wiarygodnych źródeł);
    – linki wewnętrzne (skonstruowana struktura linków wewnętrznych na stronie).
  4. Jakość Treści:
    – unikalność (czy treści na stronie są unikalne i oryginalne?);
    – wartość (jakie informacje czy rozwiązania oferuje strona dla użytkowników?).
  5. Prędkość ładowania strony – szybkość ładowania strony na różnych urządzeniach, co wpływa na doświadczenie użytkownika.
  6. Responsywność – dostosowanie strony do różnych ekranów, szczególnie na urządzeniach mobilnych.
  7. Analiza zachowań użytkowników – czy użytkownicy spędzają czas na stronie, przeglądają jej treść, czy wracają do wyników wyszukiwania.
  8. Aktualizacja algorytmów wyszukiwarki – Google stale aktualizuje swoje algorytmy, co może wpływać na pozycje stron w wynikach wyszukiwania.
  9. Bezpieczeństwo – obecność certyfikatu SSL oraz ogólny poziom bezpieczeństwa strony.
  10. Lokalizacja – dla firm lokalnych, zasięg geograficzny i dostosowanie treści do lokalnej publiczności.

Te czynniki wspólnie decydują o pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Należy przy tym pamiętać, że algorytmy Google są skomplikowane i uwzględniają wiele zmiennych. W związku z tym skuteczna strategia SEO obejmuje zrozumienie i optymalizację wielu aspektów jednocześnie.

Koszt pozycjonowania strony internetowej może być zróżnicowany i zależy od wielu czynników. Oto kilka z nich, które wpływają na cenę usługi SEO:

  1. Konkurencyjność branży — im bardziej konkurencyjna branża, tym trudniej osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
  2. Stan aktualny strony — strony wymagające większej optymalizacji i poprawek, zarówno pod względem treści, jak i technicznych, mogą generować dodatkowe koszty.
  3. Zakres i cel kampanii — rozbudowane działania pozycjonujące i wysokie cele wymagają większych nakładów pracy.
  4. Lokalizacja geograficzna — dla firm lokalnych, pozycjonowanie w określonym terenie może różnić się kosztami w porównaniu do działań na poziomie ogólnokrajowym czy międzynarodowym.
  5. Analiza konkurencji — zbadanie działań konkurencji i dostosowanie strategii może wpłynąć na koszty, szczególnie jeśli konkurencja jest intensywna.
  6. Liczba i jakość linków — budowanie linków zewnętrznych to kosztowny proces, zwłaszcza jeśli wymaga zdobycia linków wysokiej jakości.
  7. Specjalistyczne narzędzia — narzędzia do monitorowania i śledzenia postępów kampanii nie są dostępne dla każdego. Te najlepsze odznaczają się wysokimi kosztami ich użytkowania.
  8. Rozmiar strony — strony o większej liczbie podstron lub bardziej złożonej strukturze mogą wymagać więcej pracy.
  9. Wyniki i raportowanie — sposób raportowania i monitorowania wyników może wpłynąć na cenę, ale jest to także ważny element usługi.

 

Każda agencja ustala cenę według własnych modeli rozliczeniowych. Przed podjęciem współpracy z nami udzielimy Ci dokładnych informacji, co obejmuje oferta i jak będzie przebiegała współpraca.

Czas, jaki jest potrzebny do zauważenia pierwszych efektów pozycjonowania, jest różny dla każdej branży i zależy od kilku czynników. Pamiętaj, że każda strona internetowa jest inna, a algorytmy Google oraz konkurencja również mają wpływ na tempo osiągania rezultatów.

Oto kilka czynników wpływających na czas, po którym będą widoczne efekty:

  1. Aktualny stan strony.
  2. Konkurencyjność branży.
  3. Zakres prac.
  4. Słowa kluczowe — konkurencyjność wybranych słów kluczowych.
  5. Proces budowania linków.
  6. Historia strony — długość istnienia strony oraz jej historia w kontekście SEO.
  7. Aktualizacje algorytmów wyszukiwarek.
  8. Wysokość budżetu miesięcznego.
  9. Lokalizacja geograficzna.

 

W praktyce można spodziewać się pierwszych efektów po kilku tygodniach, ale pełne rezultaty kampanii SEO mogą wymagać kilku miesięcy do nawet roku lub dłużej, zwłaszcza w bardziej konkurencyjnych obszarach. Ważne jest, aby zrozumieć, że pozycjonowanie to proces ciągły, a utrzymanie wysokich pozycji wymaga regularnych działań i monitorowania.

Do przygotowania strategii SEO i monitorowania efektów używamy wiodących narzędzi. Są to zarówno narzędzia od Google, jak i innych dostawców. Stosowanie ich w połączeniu w wieloletnią praktyką i doświadczeniem pozwala osiągać nam najlepsze wyniki.

Narzędzia, których używa zespół 360 LAB to:

– Google Search Console
– Google Analytics
– Looker Studio
– Google Trends
– Planer Słów Kluczowych Google
– Semrush
– Screaming Frog SEO Spider
– Senuto
– SeoStation
– Surfer SEO

W 360 LAB preferujemy raportowanie miesięczne. Z reguły obejmuje ono:

1. Aktualną widoczność strony internetowej.
2. Zmiany pozycji w wyszukiwarce na dane frazy kluczowe
3. Raport z pozyskanych linków zewnętrznych.
4. Wskazania do zmian technicznych.
5. Podsumowanie miesięcznych działań.
6. Dalsze rekomendacje.

Raporty naszych klientów różnią się od siebie, ponieważ są dostosowywane do przyjętej strategii i oczekiwań konkretnego klienta. Poza podstawowymi parametrami raportujemy także to, na co należy zwrócić szczególną uwagę i co jest istotne dla celu, jaki postawił nam klient.

Umowy z reguły podpisujemy na 6 lub 12 miesięcy. Dokładny okres będziemy rekomendować po przeprowadzeniu wstępnej analizy Twojej strony i konkurencji.

Osiągnięcie najlepszych efektów zależy od trwałej współpracy i cyklicznie wykonywanych działań. Po zakończeniu naszej współpracy wszystkie zmiany optymalizacyjne oraz treści pozostają własnością klienta. Również wszystkie pozyskane linki przychodzące pozostają w niezmienionej formie. Osiągnięte wyniki i pozycje w wynikach wyszukiwania będą utrzymywać się przez pewien czas, ale zależą on od działań konkurencji oraz aktualizacji algorytmów wyszukiwania. Dlatego nigdy nie rekomendujemy całkowitej rezygnacji z działań SEO. Lepiej ograniczyć ich zakres, niż z nich rezygnować całkowicie, aby utrzymać wypracowaną pozycję.

Wskocz na górę wyników wyszukiwania Google i utrzymaj tam swoją pozycję

Działamy z determinacją, aby Twoja strona internetowa nie tylko pojawiła się na szczycie wyników wyszukiwania, ale także utrzymała tam trwałą pozycję. Wskocz z nami na szczyt wyników wyszukiwania i zbuduj stabilną pozycję w dynamicznym świecie internetowej konkurencji.

Logotyp 360lab agencja reklamowa

BRANŻA HOTELARSKA

12 HOTELI W CAŁEJ POLSCE

Ogólnopolska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych, która zarządza 12 obiektami w całym kraju. Na wstępie pamiętajmy, że branża hotelarska charakteryzuje się dużą sezonowością, a konkurencja jest silna.

1

Problem klienta

Celem klienta było poprawienie widoczności ich obiektów w wynikach wyszukiwania, zwiększenie ruchu organicznego na stronie internetowej oraz redukcja kosztu pozyskania użytkownika z SEO.

Nasze działania

Nasz zespół SEO skoncentrował się między innymi na optymalizacji zarówno fraz “big head” (popularne i ogólnie wyszukiwane frazy) jak i fraz długiego ogona (dłuższe i bardziej precyzyjne zapytania).

Wyniki

  • Średnia pozycja fraz “”big head”” wzrosła z 27. miejsca do 8. miejsca w wynikach wyszukiwania.
  • Dzięki lepszej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania, klient zanotował spadek kosztu pozyskania użytkownika z SEO o 30%.

Wnioski

  • Odpowiednia optymalizacja SEO przyczynia się do wzrostu widoczności, ruchu organicznego i skuteczności marketingowej w branży hotelarskiej.
  • Inwestycja w SEO przynosi rezultaty i wzmocnia pozycję firmy na rynku.
  • Ważne jest długoterminowe podejście, które pozwala na
    ciągłą optymalizację i dostosowywanie strategii SEO do
    zmieniających się trendów i wymagań rynkowych.
Logotyp 360lab agencja reklamowa

BRANŻA HOME DECOR

KILKA TYSIĘCY SKU

Jeden z naszych klientów z branży home decor zwrócił się do nas z prośbą o optymalizację swojego sklepu internetowego.

7

Problem klienta

Celem klienta była zwiększenie ruchu organicznego na sklepie internetowym. Klientowi zależało na jednorazowej skutecznej optymalizacji.

Nasze działania

Przeprowadziliśmy szczegółową optymalizację treści. W projekcie zastosowaliśmy frazy big head i frazy long tail, co przyczyniło się do poprawy widoczności sklepu w wyszukiwarce Google.

Wyniki

  • Wzrost liczby odwiedzin z ruchu organicznego
    403% rok do roku
  • Wzrost wartości sprzedaży o 330% rok do roku (ruch organiczny)

Wnioski

Dzięki drobiazgowej optymalizacji treści, sklep stał się bardziej przyjazny dla wyszukiwarki Google, a efekty mierzone rok do roku były zaskakujące. Wzrosła nie tylko liczba odwiedzających, ale również zauważalnie zwiększyły się przychody sklepu.

Logotyp 360lab agencja reklamowa

BRANŻA RECYKLING

W 3 MIESIĄCE DO TOP10

Zamieszanie wokół ustawy kaucyjnej skłoniła jednego z naszych klientów do podjęcia działań w kierunku poprawy widoczności swojej marki w wyszukiwarce Google.

8

Problem klienta

Klient — międzynarodowa korporacja z branży recyklingu — chce wzmocnić obecność na polskim rynku. Przygotowana w tym celu, nowa strona internetowa jest niewidoczna w wynikach wyszukiwania.

Celem krótkoterminowym jest widoczność dedykowanej strony na frazy związane z brandem, ponad stroną korporacyjną, z długą historią.

Celem długoterminowym – widoczność na frazy branżowe, niezwiązane z brandem.

Nasze działania

Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt strony i zleciliśmy szereg poprawek do optymalizacji technicznej. Przeprowadziliśmy również optymalizację treści na stronie oraz link building, w tym na portalach branżowych.

Wyniki

  • W ciągu kilku tygodni udało się rozwiązać wszystkie problemy techniczne, w tym te krytyczne związane z indeksacją.
  • Przy wsparciu działaniami link buildingowymi udało się wprowadzić nową stronę dla wybranych fraz, na pierwszą pozycję, powyżej strony korporacyjnej.
  • W ciągu kilkunastu tygodni 1/3 fraz non-brand znalazła się w top10 wyników.

Wnioski

Sprawna optymalizacja strony oraz skuteczny link building
wprowadziły nieindeksowaną stronę do TOP3. Dotyczy to nie tylko fraz brandowych, ale także ogólnych, które trafnie określają produkt klienta przeznaczony dla branży handlowej.